søndag den 7. april 2013

Søndagstanker #6

Gang i den her uge! Jeg har for eksempel været i fire forskellige stater på tre dage. Noget af tiden har jeg sovet, men min krop har da været i staterne rent fysisk... Vi har kørt mange miles og timer på vores roadtrip, men det er nu så hyggeligt. Men inden vi skal ud og opleve Graceland, må jeg jo hellere få vist jer billeder fra ugen der gak.

Jeg har downloadet en app, som jeg blogger fra her på turen, og jeg kan ikke få lov til at lave billedtekster, som jeg plejer, så I må lige bære over med denne her opremsning:

1. Juhuu, min blog ramte 100 likes på Facebook! Det var en super god notifikation at vågne op til i starten af ugen, for det betyder jo, at nogen gerne vil læse det, jeg skriver. Rart.

2. Endnu mere juhuuu var det, at min nye fortand passede perfekt i form og farve, og den er SÅ meget pænere end den gamle. Der bliver smilet meget for tiden!

3. Var træningsflittig lørdag morgen på vores fancy hotel. Prøv lige at se den udsigt! Ud over at jeg fik en god træning, så var højdepunktet ubetinget, at jeg blev rost af en af de andre, hehe... "Du er godt nok god til det der", fil jeg at vide, da jeg diskede op med T2B og DB snatches, hvilket måske også ser lidt blæret ud i forhold til den gode, gamle mavebøjning og bicepcurl...!

4. Fantastisk stemning i New Orleans lørdag middag. Masser af mennesker, gadesælgere og musikanter ude i solskinnet. Vi sad og nød det hele, mens vi så et jazzband, der kunne både spille, synge og danse - det var så fedt!

5. Sidst men ikke mindst fik vi fingrene i en Louisianna-klassiker: en beignet. Wow for et sukkerchok! Tænk æbleskive møder donut og drukner i flormelis...









Ingen kommentarer:

Send en kommentar