onsdag den 24. april 2013

Onsdagsopdatering


Det går stært for tiden - desværre alle andre steder end i mit hoved. Jeg er træt-træt-træt i Danmark, og jeg kæmper stadig med at indhente søvnunderskud. At jeg er begyndt at arbejde (ikke mere doven Hausfrau'eri til mig), hjælper nok ikke på situationen. Det er helt underligt at sidde her og skulle lave et indlæg, der strækker sig over to kontinenter. Men jeg startede sidste uge i Florida og sluttede den af i Jylland, så sådan må det være.


Tirsdag aften holdt vi fest sammen med en dejlig skare fra vores box, CrossFit 954, som jeg har trænet med i over et år. Det var en sjov men også vemodig aften. Jeg sidder lidt til højre for midten med armen om min tætteste veninde i Staterne.
 
 
Ja - lidt mere afsked, men man bliver jo så varm om hjertet, når man får sådan nogle skønne ord med på vejen... Det er manden min, der er Chalk Whore (han har et seriøst forbrug af kalk til tider), og jeg er DUB queen - den titel tager jeg gladeligt på mig. Giv mig et sjippetov, og jeg skal vise dig en pige, der kan sjippe stærkt! Min nyeste rekord er 97 dobbelthop i streg, åh hvor ville jeg gerne nå 100...


Den ultimativt sidste hele dag i Florida blev brugt på hygge og strandtur med mig selv og en bog. Fantastisk. Det er helt mærkeligt at kigge på billedet nu, hvor palmer, blå himmel og skræppende papegøjer ikke længere er en del af hverdagen...
Og hopla, pludelig gik man rundt med familie og hund ved Limfjorden. Fra en blå himmel til en anden på et godt døgns tid...

Tophygge ved bålpladsen sammen med Mutter og Lillebror - især den stakkels pølse, som måtte en tur i asken, vakte stor glæde (dog ikke hos Mutter, for så måtte hun starte forfra...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar